لیست قیمت دوربین هایک ویژن 1402

راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

  1. لطفا برای بررسی موجودی دوربین مورد نظر، پس از دریافت لیست قیمت در قالب PDF از هایک ویژن، با شماره 91006008 تماس بگیرید و با کارشناسان هایک 98 در ارتباط باشید.
  2. قبل از انجام واریز هر گونه مبلغ، به دلیل تغییرات نوسانات ارز، لطفا قیمت نهایی کالای موردنظر خود را با واحد فروش بررسی کنید و پس از تایید نهایی، مبلغ مرتبط با دوربین مداربسته مورد نظر خود را واریز نمایید.
  3. بعد از انجام واریز مبلغ مربوط به دوربین تیاندی، با کارشناس فروش خود تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم برای ارسال فیش واریزی و دریافت به موقع کالای موردنظر خود را انجام دهید.
هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن توربو اچ دی ( Turbo HD )

این سری از دوربین‌های مداربسته آنالوگ، توانایی نظارت با کیفیت و وضوح بالا را فراهم می‌کنند. آخرین نسخه، Turbo HD 5.0، با بهره‌گیری از AcuSense – یک فناوری هوشمند VCA مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری عمیق – و ColorVu – تصویربرداری کروماتیک ۲۴ ساعته است.

در سیستم‌های آنالوگ هایک ویژن ممکن است با عبارت “دوربین آنالوگ توربو HD DS 7200” روبرو شوید. این عبارت، در واقع نام یک مدل از دستگاه‌های ضبط دی وی آر هایک ویژن است. به عنوان مثال، دی وی آر هایک ویژن DS-7200HQHI-K/P SERIES TURBO HD DVR شامل دی وی آرهای ۴، ۸ و ۱۶ کانال است که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی دارند.

ویژگی‌های دوربین‌ توربو هایک ویژن

  1. وضوح بالا: دوربین‌های توربو اچ دی هایک ویژن با کیفیت ویدیویی بالا (HD)، تصاویری واضح و دقیق را برای نظارت و شناسایی بهتر ارائه می‌دهند.
  2. فناوری آنالوگ HD: این دوربین‌ها از فناوری آنالوگ با کیفیت برای انتقال ویدیوی HD از طریق کابل‌های کواکسیال استفاده می‌کنند، به‌این‌صورت که مسیر ارتقا را برای کسانی که سیستم فعلی‌شان آنالوگ است، فراهم می‌کنند.
  3. انواع دوربین‌ها: دوربین‌های توربو HD هایک ویژن در انواع مختلفی از جمله دوربین‌های دام، بولت، PTZ (پان شیب زوم) و دیگر مدل‌ها موجود هستند تا به نیازهای مختلف نظارتی پاسخ دهند.
  4. عملکرد روز/شب: بسیاری از این دوربین‌ها دارای LED مادون قرمز (IR) برای دید در شب هستند که حتی در شرایط نور کم یا تاریکی کامل تصاویر واضحی را ثبت می‌کنند. در طرح‌های جدید می‌توانید از دوربین‌های توربو اچ دی با دید در شب رنگی نیز استفاده کنید.
  5. گزینه‌های ذخیره‌سازی: این دوربین‌ها قابلیت اتصال به ضبط‌کننده ویدیوی دیجیتال (DVR) را دارند. دستگاه‌های DVR هایک ویژن، ظرفیت‌های ذخیره‌سازی متنوعی را برای متناسب‌سازی با نیازهای مختلف ارائه می‌دهند.
  6. دسترسی از راه دور: اکثر دوربین‌های هایک ویژن قابلیت دسترسی از راه دور را دارند، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلم‌های زنده و ضبط‌شده را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه یا رایانه خود مشاهده کنند.

راهنمای خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن توربو اچ دی

  1. شماره قطعه: این شماره یا نام محصول، شناسه‌ای است که دوربین یا دستگاه ضبط کننده را تعیین می‌کند.

  2. نوع دوربین: دستگاه‌های مداربسته به دسته‌های دوربین‌ دام، بولت، باکس، پینهول، و اسپیددام تقسیم می‌شوند.
  3. سنسور تصویر: نقش سنسور در دوربین، دریافت نور و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی است. بیشتر سنسورهای استفاده شده در دوربین‌های مداربسته از نوع CMOS و CCD هستند.
  4. لنز دوربین : لنز دوربین معمولاً دارای دو پارامتر است؛ نوع لنز (ثابت یا وریفوکال) و فاصله کانونی که با اعداد 2.8، 3.6، 6، 8، 12 و 16 برای لنزهای ثابت و به صورت رنج یا دامنه‌ای 2.8-12، 4-92، 4-120 و… برای لنزهای وریفوکال نشان داده می‌شود.
  5. زاویه دید: زاویه دید دوربین مداربسته هایک ویژن به فاصله کانونی لنز وابسته است. کمترین فاصله کانونی، زاویه دید گسترده‌تر و بزرگتر و بالاترین فاصله کانونی، زاویه دید محدودتر و عمق دید بیشتر را فراهم می‌کند.
  6. برد IR: این مشخص می‌کند که در دوربین‌های مداربسته اگر از نور IR برای تصویربرداری در شب استفاده شود، برد دوربین در این شرایط مشخص می‌شود. فناوری Exir نیز یکی از تکنولوژی‌های جدید در دوربین‌های مداربسته هایک ویژن است.
  7. استاندارد IP: این استاندارد به مقاومت دوربین در برابر گرد و غبار و رطوبت اشاره دارد.
  8. WDR: دوربین‌های دارای WDR می‌توانند در مناطق با تفاوت نوری زیاد، تصاویر با کیفیتی را ارائه دهند. این قابلیت به یکنواختی نور در تصویر کمک می‌کند و از تمرکز نور در نقاط خاص جلوگیری می‌کند.

راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن توربو HD

ویژگی‌های دوربین‌های IP هایک ویژن

  1. وضوح ویدیو: دوربین‌های IP هایک ویژن از وضوح استاندارد (SD) تا فوق العاده بالا پشتیبانی می‌کنند، ارائه‌دهنده کیفیت تصویر دقیق و واضح.
  2. محدوده دینامیکی گسترده یا WDR: برخی مدل‌ها از فناوری WDR True بهره می‌برند که در شرایط نوری متفاوت، مانند نور شدید خورشید و سایه، تصاویر متعادلی را ثبت می‌کنند.
  3. عملکرد روز/شب: دوربین‌های IP هایک ویژن معمولاً دارای LED مادون قرمز (IR) برای دید در شب هستند، که در نور کم یا تاریکی کامل تصاویر واضحی را ثبت می‌کنند. همچنین، از فناوری‌های مختلف دید در شب در محصولات هایک ویژن استفاده می‌شود.
  4. دسترسی از راه دور: دوربین‌های IP Hikvision از طریق برنامه‌های تلفن همراه یا رابط‌های وب قابل دسترسی هستند، کاربران می‌توانند تصاویر ویدیویی زنده را مشاهده، فیلم‌های ضبط شده را پخش و هشدارها را دریافت کنند.
  5. یکپارچه‌سازی: دوربین‌های IP هایک ویژن قابلیت ادغام با سایر سیستم‌های امنیتی و نرم‌افزارهای مختلف را برای ایجاد یک اکوسیستم نظارت جامع دارند.
  6. گزینه‌های ذخیره‌سازی: ویدیوهای ضبط‌شده می‌توانند در دستگاه‌های ذخیره‌سازی متصل به شبکه، NVRها یا درون دوربین (اگر دارای قابلیت ذخیره‌سازی داخلی باشند) ذخیره شوند.

ویژگی‌های ویژه دوربین‌ IP هایک ویژن

  • اتصال به شبکه: دوربین‌های IP هایک ویژن از کابل‌های اترنت یا Wi-Fi برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنند و امکان دسترسی از راه دور به ویدیوهای زنده و ضبط‌شده را از طریق رایانه‌ها، تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های دیگر فراهم می‌کنند.
  • تجزیه و تحلیل ویدئو: دوربین‌های IP پیشرفته می‌توانند تجزیه و تحلیل ویدئویی را در زمان واقعی برای شناسایی و ردیابی اشیا، افراد و رویدادها انجام دهند و آگاهی موقعیتی را افزایش دهند.
  • ویژگی‌های هوشمند: بسیاری از دوربین‌های تحت شبکه هایک ویژن ویژگی‌های هوشمندی مانند تشخیص حرکت، تشخیص عبور از خط، تشخیص نفوذ، تشخیص چهره و غیره را دارند.
  • POE: بسیاری از دوربین‌های تحت شبکه هایک ویژن از تکنولوژی PoE یا برق از طریق اترنت حمایت می‌کنند، که به دوربین اجازه می‌دهد هم برق و هم داده‌ها را از طریق یک کابل اترنت دریافت کند.

راهنمای خرید دوربین تحت شبکه هایک ویژن

 

  1. استاندارد شبکه: شامل ONVIF، PSIA، CGI، ISAPI است که استفاده از این استانداردهای جهانی به دستگاه‌های مختلف از برندهای مختلف این امکان را می‌دهد تا با یکدیگر سازگار باشند. به عنوان مثال، اگر دوربین استاندارد ONVIF را داشته باشد، می‌تواند به یک دستگاه NVR که همچنین از استاندارد ONVIF پشتیبانی می‌کند، متصل شود.
  2. پشتیبانی از کارت SD: برخی از دوربین‌ها قابلیت پشتیبانی از کارت SD را دارند. حضور کارت SD در دوربین این امکان را به وجود می‌آورد که در مواقع ضروری که ارتباط بین دوربین و دستگاه ضبط قطع شود، تصاویر بر روی کارت SD ذخیره شوند.
  3. پشتیبانی از میکروفن: بسیاری از دوربین‌ها دارای میکروفن داخلی هستند. این ویژگی به دوربین اجازه می‌دهد تا صداهای محیطی را نیز ضبط کند.
  4. WIFI: بیشتر برای دوربین‌های BABYCAM استفاده می‌شود که نیاز به سیم‌کشی‌های طولانی را برطرف می‌کند و دوربین از طریق قابلیت WIFI به NVR متصل می‌شود.
  5. تامین برق: روش‌های تامین برق دوربین مداربسته از طریق آداپتور یا قابلیت PoE می باشد.
  6. این بخش اصلیترین ویژگی‌های پردازش تصویری VCA شامل تشخیص عبور خط، تشخیص نفوذ، PIR و سایر امکانات مشابه از هایک ویژن را شامل می‌شود.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین‌های تحت شبکه هایک ویژن با قیمتی حدوداً از 1 میلیون تومان به بالا در لیست قیمت آنها قرار می‌گیرند. در این لیست قیمت، مدل‌های مختلف دوربین‌های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شوند. فاکتورهایی نظیر رزولوشن، نوع لنز و سایر عوامل مؤثر در قیمت دوربین هایک ویژن تحت شبکه، امکان تهیه دوربین با کیفیت مختلف را با قیمت‌های گوناگون فراهم می‌سازند. این موارد بر روی قیمت دوربین‌های IP هایک ویژن تأثیرگذارند و همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای همچون WDR، تشخیص تجاوز، تشخیص عبور خط و … نیز می‌توانند در قیمت نهایی دوربین‌های تحت شبکه هایک ویژن تأثیرگذار باشند.

قیمت دوربین هایک ویژن تحت شبکه و بولت

قیمت دوربین هایک ویژن توسط عوامل مهمی همچون رزولوشن دوربین مدار بسته هایک ویژن، نوع لنز به کار برده شده و … تعیین می گردد. علاوه بر این فاکتور ها ویژگی های دیگری که در پراگراف قبل ذکر شد در تعیین هزینه موثر می باشد. شما نیز به منظور خرید بهترین دوربین مداربسته بایستی از نوع کاربرد دوربین مورد نظر خود و آگاهی از نوع محصول خرید مورد نظر خود را نجام دهند.

گارانتی محصولات هایک ویژن

خرید محصولات از نمایندگی های معتبر به شما این امکان تا تجهیز حفاظتی خود را با گارانتی و اطمینان خاطر تهیه نمایید. پس از خرید در صورت بروز هرگونه مشکلی از طریق مشاوران فنی ما، آن را رفع نمایید. تمامی محصولات فروخته شده توسط کمپانی هایک 98 با گارانتی 25 ساله به مشتریان ارائه می گردد. شما نیز می توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت دوربین هایک ویژن و تجهیزات حفاظتی آن بهره مند گردید.

هایک ویژن پارس ارتباط

شرکت هایک 98 تجهیزات جانبی و دوربین مداربسته را از نمایندگی رسمی پارس ارتباط تهیه نموده و با گاارانتی 25 ماهه به مشریان عزیز ارائه میدهد. لیست قیمت دوربین هایک ویژن در مقایسه با دیگر برندها بسیار مقرون به صرف است زیرا شما دوربین مداربسته را از نمایندگی مستقیم پخش محصولات هایک ویژن تهیه می نمایید.

سوالات متداول درباره دوربین مداربسته

فهرست