دستگاه DVR هایک ویژن

لطفا تعداد کانال دستگاه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید؟

دستگاه DVR هایک ویژن
دستگاه DVR هایک ویژن
دستگاه DVR هایک ویژن
دستگاه DVR هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن برای اولین بار در سال 2013، سیستم نظارت تصویری آنالوگ خود را با یکپارچه سازی استاندارد HDTVI به بازار معرفی نمود. استاندارد HDTVI، مطابق با رسانه انتقال آنالوگ اصلی، امکان انتقال ویدئوهای HD را بر روی بستر کابل کواکسیال فراهم می سازد. Hikvision اولین برندی است که استاندارد +H.265 را برای دستگاه های ذخیره ساز خود معرفی کرد تا به این شکل میزان مصرف پهنای باند را به میزان چشمگیری کاهش دهد و فضای ذخیره سازی برای ویدئوهای HD را به میزان چشمگیری کاهش دهد. برند هایک ویژن با استفاده از فناوری Turbo HD توانسته ویدئوهای با کیفیت را بر روی بستر کابل کواکسیال انتقال دهد و تصاویر را با کیفیت بالاتر و با ویژگی های هوشمندتری به دنیای آنالوگ انتقال می دهد. در این بخش می توانید دستگاه DVR هایک ویژن مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دستگاه DVR هایک ویژن

دستگاه های DVR با تکنولوژی Turbo HD هایک ویژن به 5 سری تقسیم می شوند که هریک دارای ویژگی ها و قابلیت های متنوع و پیشرفته ای هستند. دسته بندی این محصولات به شکل زیر است:

  • سری Ultra
  • سری Pro
  • سری Value
  • سری AcuSense
  • سری Special

چنانچه قصد ارتقا سیستم مداربسته خود را داشته باشید یا تمایل به راه اندازی یک سیستم مداربسته جدید داشته باشید می توانید بهترین گزینه را از میان این مجموعه پیدا کنید.

معرفی دستگاه DVR هایک ویژن

ضبط کننده ویدئوی دیجیتال یا DVR یکی از ملزومات راه اندازی سیستم های مداربسته است که تصاویر دریافت شده از دوربین های مداربسته را بر روی هارددیسک، حافظه های جانبی، کارت حافظه SSD و … ذخیر می کند. دستگاه های DVR با توجه به مدل و برند دارای تعداد مشخصی کانال هستند که می تواند برای اتصال دوربین های مداربسته TurboHD از آن استفاده نمایید. برند هایک ویژن با در نظر گرفتن نیازهای محیطی و کاربران خود، دستگاه های DVR را با تعداد کانال های 4، 8، 16 و 32 به بازار تجهیزات نظارتی عرضه نموده است.

اگر بخواهیم به طور مختصر درباره مزایای دستگاه DVR هایک ویژن صحبت کنیم باید بگوییم:

  1. هایک ویژن طیف وسیع و متنوعی از دستگاه های ذخیره ساز آنالوگ را به بازار عرضه نموده که می تواند پاسخگوی نیاز پروژه های مختلف باشد.
  2. محصولات هایک ویژن به خصوص دستگاه های دی وی آر از بالاترین استانداردهای ساخت برخوردار هستند و عمر مفید بالایی دارند.
  3. به منظور سهولت کاربران، هایک ویژن اقدام به طراحی اپلیکیشن نموده تا دستگاه های دی وی آر از طریق گوشی های هوشمند قابل مدیریت و کنترل باشند.
  4. نسل جدید دستگاه های دی وی آر هایک ویژن سبب راه اندازی سیستم مداربسته قدرتمندتری می شود.
  5. دستگاه دی وی آر هایک ویژن با گارانتی معتبر در بازار تجهیزات نظارتی موجود است.

دستگاه DVR هایک ویژن

راهنمای انتخاب یک دستگاه DVR

پیش از خرید دستگاه دی وی آر هایک ویژن توصیه می کنیم این بخش را مطالعه نمایید تا بخشی از اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار گیرد.

1. تعداد کانال

همانطور که عنوان کردیم دی وی آر هایک ویژن با تعداد کانال 4، 8، 16 و 32 در بازار تجهیزات نظارتی مداربسته موجود هستند که با توجه به ابعاد پروژه و بودجه مورد نظر می توانید دستگاه مناسب را خریداری نمایید. همواره توصیه می شود تعداد کانال های دستگاه، بیشتر از تعداد دوربین های مداربسته باشد تا توسعه سیستم ها در آینده ساده تر باشد. برای مثال، چنانچه 5 دورببین مداربسته دارید پیشنهاد می شود دستگاه شما دارای 8 کانال باشد.

2. کیفیت تصویر دوربین متصل شده

دوربین های TurboHD هایک ویژن با کیفیت تصویرهای متفاتی در بازار موجود هستند. باید این نکته را در نظر داشت که یک دستگاه دی وی آر می تواند از یک کیفیت تصویر مشخص پشتیبانی نماید. بنابراین پیش از خرید دی وی آر هایک ویژن باید از کیفیت تصویر پشتیبانی شده دستگاه نیز اطلاع حاصل نمایید.
3. تعداد هارد
به طور کلی دستگاه DVR هایک ویژن مجهز به تعدادی پورت Sata هستند که از آن برای اتصال هارردیسک به دستگاه استفاده می گردد. تعداد هارددیسک یک دستگاه بر اساس مدل دستگاه متفاوت است و برخی از مدل ها به شما امکان می دهد تا به DVR هارددیسک بیشتری اضافه نمایید.
4. ورودی/ خروجی
پورت های ورودی و خروجی دستگاه دی وی آر عبارتند از : رابط های USB، پورت HDMI/VGA، RS425، ورودی میکروفن و …
دستگاه DVR هایک ویژن
چنانچه برای خرید دستگاه DVR هایک ویژن نیاز به مشاوره داشته باشید، کارشناسان مجرب ما در هایک 98 شما را راهنمایی خواهند کرد کافیست با واحد فروش هایک 98 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

چهار + سیزده =

فهرست