لطفا تعداد کانال دستگاه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید؟

پس از انتخاب دوربین مداربسته تحت شبکه، نیاز است تا یک دستگاه ذخیره ساز نیز برای سیستم مداربسته خود انتخاب کنید. NVR یا Netwrok Video Recorder دستگاهی است که به طور انحصاری برای سیستم های مداربسته تحت شبکه طراحی شده اند. تصاویر دریافتی از دوربین های مداربسته را می توان بر روی هارددیسک دستگاه یا سایر دستگاه های ذخیره ساز نظیر حافظه های فلش ذخیره کرد. در این بخش می توانید با توجه به راهنمایی های ارائه شد، دستگاه NVR هایک ویژن مناسب خود را انتخاب نمایید.

دستگاه NVR هایک ویژن

راهنمای خرید دستگاه NVR هایک ویژن

دستگاه های NVR که توسط برند هایک ویژن به بازار سیستم های نظارت تصویری عرضه شده اند به دلیل قیمت مناسب و تکنولوژی ساخت در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. ما در هایک 98 به شما کمک می کنیم بتوانید با توجه به بودجه خود و ابعاد پروژه بهترین خرید را انجام دهید. به طور کلی استفاده از دستگاه های NVR سبب می شود برخی از هزینه های راه اندازی سیستم خود را کاهش دهید. برای مثال بهره گیری از فناوری Power Over Ethernet سبب می شود دستگاه NVR انعطاف پذیری بیشتری در سیستم مداربسته از خود نشان دهد.

دستگاه NVR هایک ویژن با تعداد کانال 4، 8، 16 و 32 موجود هستند و بر اساس مدل دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. در ادامه به فاکتورهایی اشاره می کنیم که به طور مستقیم می تواند بر روی قیمت یک دستگاه ان وی آر تاثیر بگذارد:

  1. تعداد کانال دستگاه NVR
  2. پهنای باند NVR
  3. استانداردهای فشرده سازی
  4. کیفیت تصویر قابل پشتیبانی
  5. تعداد و ظرفیت هارددیسک
  6. چگونگی نمایش تصاویر دوربین مداربسته به صورت زنده

قیمت NVR هایک ویژن

تمامی مواردی که عنوان شد می توانند تعیین کننده قیمت یک ان وی آر باشند از این رو پیشنهاد می کنیم پیش از خرید یک دستگاه، اطلاعات خود را بالاتر ببرید. هم چنین می توانید برای دریافت مشاوره و خرید بهترین دستگاه NVR با کارشناسان مجرب ما در هایک 98 تماس حاصل نمایید. کارشناسان مجرب ما تمام اطلاعات فنی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

چگونه دستگاه NVR هایک ویژن مناسب را انتخاب کنیم؟

در ادامه این بخش، مواردی را عنوان می کنیم که می تواند به شما در انتخاب بهترین دستگاه NVR کمک کند پس همراه ما باشید.

تعداد کانال دستگاه

همانطور که بیان کردیم، تعداد کانال های دستگاه NVR هایک ویژن بر اساس مدل آن می تواند متفاوت باشد. کارشناسان توصیه می کنند تعداد کانال های دستگاه باید از تعداد دوربین های مداربسته بیشتر باشد. برای مثال در یک سیستم مداربسته با 5 دوربین، بهتر است از یک ان وی آر 8 کانال استفاده نمایید. این امر در آینده سبب سهولت توسعه سیستم خواهد شد.

میزان پهنای باند

یکی ار نکات بسیار مهمی که در انتخاب یک دستگاه NVR باید در نظر داشته باشید میزان پهنای باند دستگاه است. دوربین های متصل شده به دستگاه NVR به مجموع پهنای باند مشخصی نیاز دارند. چنانچه دستگاه نتواند پاسخگوی این پهنای باند باشد سیستم مداربسته با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

فضای دخیره سازی
دستگاه NVR هایک ویژن به منظور ذخیره و نگهداری تصاویر دریافتی مجهز به هارددیسک است که دارای ظرفیت مشخصی می باشند. چنانچه قصد دارید برای مدت طولانی تصویر برداری را انجام دهید توصیه می کنیم هارددیسک هایی را خریداری نمایید که ظرفیت آن بیشتر باشد.
PoE
فناوری PoE نشان می دهد دستگاه می تواند دیتا و جریان برق مورد نیاز سایر دستگاه های متصل را از طریق کابل شبکه انتقال دهد. PoE یکی از مزایای مهم دستگاه های NVR است زیرا می تواند در سیستم های مداربسته با ابعاد بزرگ تر، هزینه های راه اندازی را به میزان چشمگیری کاهش دهد. لازم به ذکر است برای استفاده از PoE، دستگاه NVR و دوربین مداربسته آی پی هردو باید از این فناوری پشتیبانی نمایند.
دستگاه NVR هایک ویژن

برای انتخاب دستگاه NVR چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید؟

  1. کارشناسان همواره  توصیه می کنند تعداد کانال های دستگاه NVR باید از تعداد دوربین ها بیشتر باشد.
  2. پشتیبانی از فناوری PoE یکی از مزایای دستگاه های تحت شبکه به شمار می رود زیرا در پروژه های بزرگ، هزینه های کابل کشی را کاهش خواهد داد.
  3. چنانچه محل نصب دوربین های مداربسته از حساسیت بالایی برخوردار است توصیه می کنیم دستگاه ان وی آر شما به ویژگی هایی نظیر تشخیص حرکت مجهز باشد.
  4. به منظور مشاهده تصاویر دریافتی بر روی تلویزیون توصیه می کنیم دوربین شما به حروجی Super HD HDMI مجهز باشد.

 

چنانچه هنوز برای انتخاب دستگاه NVR هایک ویژن خود مردد هستید کارشناسان مجرب ما در هایک 98 آماده ارائه مشاوره فنی به شما هستند کافیست با دفتر هایک 98 واحد فروش و مشاوره فنی تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

20 − 16 =

فهرست