برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

از سری دیگر محصولات با کیفیت هایک ویژن می توان به دوربین TurboHD هایک ویژن 5 مگاپیکسل اشاره نمود. این محصولات با برخورداری از کیفیت تصویر بالا می توانند برای مکان های پر تردد که نیاز به نمایش جرئیات دارند مورد استفاده قرار گیرند. تمامی این محصولات با توجه به مدلی که دارند دارای ویژگی های منحصر به فرد و کاملا پیشرفته می باشند.

به طور کلی باید گفت دوربین های مداربسته هایک ویژن با تکنولوژی TurboHD، به لحاظ اقتصادی قیمت مناسبی دارند و کیفیت تصویر خوب آن ها سبب شده تا بتوان از آن ها درانواع پروژه های کوچک و بزرگ استفاده نمود. هم چنین در مقایسه با دوربین های مداربسته تحت شبکه، این محصولات فاقد پیچیدگی هستند بنابراین نصب و راه اندازی آن ها بسیار ساده است و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل پیش از خرید هر یک از محصولات هایک ویژن، با کارشناسان مجرب ما در هایک 98 تماس بگیرید. تنها با یک تماس می تواند می توانید مشاوره فنی دریافت کنید و بهترین خرید دوربین مداربسته را تجربه کنید.

کیفیت دوربین TurboHD هایک ویژن 5 مگاپیکسل

دوربین های مداربسته 5 مگاپیکسلی هایک ویژن با توجه به حسگر تصویر قدرتمندی که دارند می توانند تصویر برداری در طول روز و شب را با بالاترین نمایش جزئیات انجام دهند. این کیفیت تصویر سبب می شود تا دوربین مداربسته برای استفاده در فضاهای مختلفی نظیر فروشگاه های زنجیره ای، فرودگاه ها و … مورد استفاده قرار گیرند. قیمت این محصولات در مقایسه با دوربین های مداربسته تحت شبکه پایین تر است که همین امر یکی از مزایای سیستم های مداربسته Turbo HD محسوب می گردد. در سیستم های توربو اچ دی، انتقال تصاویر به صورت آنالوگ و بر روی بستر کابل کواکسیال صورت می گیرد.

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل

می توانید لیست قیمت دوربین توربو اچ دی هایک ویژن را روی سایت هایک 98 پیدا کنید. این لیست قیمت کاملا به روز بوده و بهترین قیمت موجود در بازار می باشد. هایک 98 به عنوان مرجع تخصصی بررسی، آموزش و فروش دوربین هایک ویژن تمامی این محصولات را با گارانتی معتبر خدمت همراهان گرامی عرضه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

20 + 14 =

فهرست