برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن با کیفیت و وضوح تصویر مختلفی طراحی و توزیع می گردد. دوربین TurboHD هایک ویژن 3 مگاپیکسل از دیگر دوربین های پرفروش در سطح جهانی است می توانید از طریق دستگاه های DVR اطلاعات فایل ها را پردازش و سپس دریافت نمایید.

 

نحوه عملکرد دوربین TurboHD هایک ویژن 3 مگاپیکسل

 

در این پروسه تصاویر دریافت شده توسط دوربین را با متغیر ساختن فرکانس های OUTPUT با استفاده از فشرده نمودن تصاویر انجام می شود. دو عمل CODING و DECODING در این فرایند مهم هستند. قبل از ارسال اطلاعات، داده ها از طریق CODING به صورت فشرده  و در سوی دیگر  با انجام DECODING تصاویر با کیفیت ضبط شده از حالت فشرده خارج می شوند.

قیمت دوربین TurboHD هایک ویژن 3 مگاپیکسل

قیمت این دوربین ها با قیمت مناسبی در بازار عرضه می گردد. لازم به ذکر است که فاکتور های مختلفی در قیمت دوربین توربو اچ دی مانند کیفیت، وضوح تصویر و قابلیت بزرگنمایی تاثیرگذار هستند.

کیفیت تصویر دوربین توربو اچ دی در مقایسه با دوربین های 1 و 2 مگا پیکسلی بیشتر است و در صورت ایجاد بزرگنمایی کیفیت تصاویر کاهش نمی یابد. این دوربین ها بسیار مناسب در شرکت ها، ادارات و ساختمان های پرتردد و اماکنی که دارای اتاق های متعددی هستند، می باشد چرا که با نصب این دوربین می توانید جزییات رفت و آمد ساکنان و کارکنان را تحت کنترل داشته باشید.

شما نیز می توانید اطلاعات جامع در مورد محصولات و مشخصات فنی آن را لیست قیمت محصولات هایک ویژن تهیه نمایید. همچنین همکاران ما در واحد های فنی و فروش آماده پاسخگویی 24 ساعته در مورد محصولات هایک ویژن به شما می باشند.

در وبسایت هایک 98 قسمتی را برای شما تعبیه دیده ایم تا با مطالعه آن به انتخاب صحیح مدل دوربین مداربسته مطلع گردید پاسخ تمامی سوالات خود را پیدا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

20 + 18 =

فهرست