برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

سازوکار دوربین مداربسته به دو صورت آنالوگ (دوربین TurboHD هایک ویژن 2 مگاپیکسل)  و تحت شبکه می باشد و هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فرد خود می باشد. برای در این قسمت تفاوت دوربین مداربسته تحت شبکه با دوربین مداربسته می پردازیم.

دارای قیمت اقتصادی کیفیت تصویر مطلوب و نصب اسان و سریع است ولی دوربین IP هایک ویژن کمی گران تر سازو کار پیچیده تر و وضوح تصویر بسیار بالایی هستند. انتخاب هر یک از این دوربین ها به نیاز مشتری بستگی دارد. مشتریان نیز می توانند با تماس با مجموعه هایک 98 از مشاوره رایگان استفاده نمایند. کارشناسان فنی .و فروش با نیاز سنجی مشتریان بهترین گزینه انتهابی را به کاربران ارائه می دهند.

کیفیت دوربین TurboHD هایک ویژن 2 مگاپیکسل

تکنولوژی دوربین توربو اچ دی همان تکنولوژی HDTVI است که توسط کمپانی هایک ویژن مورد توجه، طراحی و تولید به صورت انبوه قرار گرفت. این دوربین ها دارای وضوح تصویر بالایی است و هزینه مقرو ن به صرفه ای در مقایسه با دوربین تحت شبکه دارد. از نظر کیفیت با برند های اروپایی و امریکایی در حال رقابت است. در این نوع از دوربین مداربسته انتقال داده ها از طریق سیگنال و کابل انجام می شود.

قیمت دوربین TurboHD هایک ویژن 2 مگاپیکسل

دوربین های تولید شده شرکت هایک ویژن به صورت انبوه تولید و به بازار جهانی راه پیدا می کند. به همین دلیل دارای قیمت رقابتی با دیگر برندها در سراسر دنیا عرضه می شود. از سوی دیگر در مجموعه هایک 98 به عنوان مرجع تخصصی انواع دوربین مداربسته و عاملیت فروش محصولات خریداری شده با قیمت مقرون به صرفه و ارائه گارانتی 25 ماهه انجام می شود.

در صورت بروز هرگونه سوالی در مورد کیفیت فنی دوربین مداربسته یا اطلاع از قیمت با مشاوران فروش هایک 98 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

ده − دو =

فهرست