دوربین IP هایک ویژن 8 مگاپیکسل

برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

نتیجه‌ای پیدا نشد.

در دوربین های مداربسته آی پی داده ها از طریق سیگنال انتقال داده می شوند و این قابلیت را دارند که حجم بالایی از داده ها را به دستگاه DVR انتقال دهند. نمایش تصاویر با کیفیت بالا از بارزترین ویژگی های این دوربین است.

این دوربین ها با برخورداری از پیکسل بالا بهترین گزینه برای مکان های امنیتی، فرودگاهها سیستم حمل و نقل دربایی و پرتردد است.

کیفیت دوربین IP هایک ویژن 8 مگاپیکسل

شرکت هایک ویژن در طراحی و ساخت دوربین مداربسته و همچنین دستگاههای ذخیره ساز نیاز های مشتری را ارزیابی نموده است.

از این رو در کوتاه ترین زمان ممکن نصب و راه اندازی انجام می شود و داده های زیادی را به صورت دیجتالی ذخیره کرده و به کاربران ارائه می دهد. .

دوربین مداربسته هایک ویژن با کیفیت 2، 3،5 4، 6 و 8 مگاپیکسل را می توانید دربازار تهیه نمایید. به یاد داشته باشید که افزایش پیکسل های دوربین ها با افزایش کیفیت رابطه مستقیم دارد.
دوربین مداربسته هایک ویژن در دو نوع IP و HD طراحی و عرضه می گردد. تفاوت این دو محصول در نوع انتقال داده از دو نوع متفاوت و کیفیت تصویر می باشد. لازم به ذکر است که قیمت دوربین مداربسته IP نسبت به دوربین های HD کمی بالاتر بوده است.
در صورتی که به طلاعات کاملی در زمینه انواع دوربین کمداربسته احتیاج دارید می توانید با مراجه به مقاله دوربین مناسب من پاسخ تمام سوالات خود را بیابید.

قیمت دوربین IP هایک ویژن 8 مگاپیکسل

این قسمت نمایانگر مدل های مختلف دوربین IP هایک ویژن 8 مگاپیکسل می باشد. برای آشنایی با نوع مدل دوربین مداربسته و مشخصات فنی دوربین و همچنین دریافت قیمت دوربین مداربسته بر روی دوربین مورد نظر کلیک نمایید و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید. شما عزیزان نیز می توانید با تماس با مشاوران هایک 98 از موجودی انبار و آخرین قیمت و همچنین اطلاعات فنی بهره مند شوید.

فهرست