برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

جدیدترین تکنولوژی که در طراحی دوربین مداربسته در کمپانی هایک ویژن استفاده گردیده است، بهره گیری از بستر شبکه است. این قابلیت این امکان را به کاربر می دهد تا پردازش و انتقال داده ها در بستر اینترنت صورت گیرد. کیفیت تصاویر و ذخیره حجم بالای داده ها به شما این امکان را می دهد تا در فواصل زمانی طولانی بدون نگرانی از پاک شدن تنصاویر ضبط شده و همچنین کیفیت بالا در حالت بزرگنمایی به تصاویر مطلوبی دسترسی داشته باشید. دوربین مداربسته هایک ویژن 4 مگا پیکسل با قابلیت بزرگنمایی و نمایش جزییات برای کارفرمایان بسیار بازدهی بالایی داشته و درخواست نصب و راه اندازی دوربین IP هایک ویژن 4 مگاپیکسل از دوربین با رشد چشمگیری مواجه بوده است.

در صورتی که به اطلاعات جامعی در مورد دوربین IP هایک ویژن 4 مگاپیکسل نیاز دارید می توانید از مقاله دوربین هایک ویژن من چیه به اطلاعات جامعی دسترسی داشته باشید.

کیفیت تصویر در دوربین های تحت شبکه 2،3، 4،5،6 و 8 مگا پیگسلی می باشد. شما نیز میتوانید با توجه به پروژه و متراژ فضای خود دوربین تحت شبکه مناسب محیط خود را انتخاب نمایید. انتقال تصاویر در این دوربین ها در بستر شبکه انجام شده و نیاز دوربین ها و دستگاههای ذخیره ساز به سیم یا کابل را برای اتصال برطرف نموده است.

با مشاوران ما در هایک 98 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. کارشناسان فنی ما از مشاوره اولیه تا زمان نصب و راه اندازی و همچنین پشتیبانی همراه شما هستند.

قیمت دوربین IP هایک ویژن 4 مگاپیکسل

قیمت گذاری این دوربین ها بر اساس مدل و پارت نامبر دوربین مورد نظر شما انجام می شود. در این قسمت شما دوربین 4 مگا پیکسل هایک ویژن را مشاهده می نمایید. لازم به ذکر است که تمامی دوربین ها و تجهیزات ارائه شده به مشتریان دارای گارانتی بوده و مطابق با قیمت عمده به مشتریان ارائه می گردد. گارانتی به صورت 25 ماهه به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

هفده − سیزده =

فهرست